کامیونیکیتور Emerson مدل Trex

Trex Device Communicator Emerson

  • پروتکل ارتباطی: Hart و Fieldbus
  • صفحه نمایش: تمام لمسی 5.7 اینچ رنگی
  • زمان عملکرد: 8 ساعت استفاده معمول
  • باتری: Lithum_Ion قابل شارژ
  • زمان شارژ: 3 الی 4 ساعت
  • دمای کاری: 20⁰C- الی 50⁰C+
  • حفاظت ورودی: IP54
  • وزن: 1330 گرم

جهت اطلاع از قیمت کالا با شماره 88302413-021 تماس حاصل فرمائید.

کامیونیکیتور امرسون مدل Trex

کامیونیکیتور Trex محصول کمپانی Emerson یکی از بروزترین تجهیزاتی است که به‌منظور کنترل عملکرد و همچنین کالیبره مجدد تجهیزات، به‌کار گرفته می‌شود. همانطور که می‌دانیم تمامی تجهیزات اندازه‌گیری با دقت مشخصی طراحی و ساخته شده‌اند، اما با گذشت زمان ممکن است به‌دلیل استفاده نادرست و یا صدمات فیزیکی، این تجهیزات دچار خطا گردیده و دقت اندازه‌گیری آن‌ها دچار تغییر شود. در این صورت نیاز است تا با استفاده از یک دستگاه کالیبراتور یا کامیونیکیتور صحت و دقت تجهیز مورد نظر، ارزیابی و مجدداً تنظیم گردد. این دستگاه‌ها یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف به‌شمار می‌روند.

طریقه‌ی کارکرد کالیبراتور Trex

کامیونیکیتور Trex، این امکان را در اختیار اپراتور قرار می‌دهد که بدون نیاز به جدا کردن تجهیز از روی خط فرآیندی، آن را عیب‌یابی و کالیبره نماید. در نتیجه،‌ تجهیز برای کالیبراسیون مجدد به آزمایشگاه بازگردانده نخواهد شد. انتقال داده‌ها در این کامیونیکیتور، از طریق پروتکل‌های ارتباطی هارت و فیلدباس انجام می‌پذیرد. این پروتکل‌ها در واقع حکم یک زبان مشترک و قابل فهم میان تجهیزاتی است که از این ارتباطات استفاده می‌نمایند.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های این تجهیز می‌توان به استفاده از باتری لیتیوم یونی قابل شارژ اشاره نمود. استفاده از این باتری باعث شده است بتوانیم از آن ساعات طولانی استفاده کنیم. علاوه‌بر این، طراحی خاص این تجهیز به گونه‌ایست که به راحتی قابل حمل و نگهداری و استفاده‌ی آسان می‌باشد. کامیونیکیتور امرسون مدل Trex توانایی انتقال اطلاعات از طریق بلوتوث، USB و Wi-Fi را نیز دارا می‌باشد. از ویژگی‌های بسیار کاربردی این کالیبراتور می‌توان به تأمین تغذیه مورد نیاز تجهیزی که به آن متصل می‌گردد، اشاره نمود که این قابلیت منجر به صرفه‌جویی در زمان کالیبراسیون و عیب‌یابی تجهیز می‌گردد.

دستگاه کالیبراتور Trex دارای صفحه تمام لمسی 5.7 اینچی بوده و قابلیت تنظیم نور صفحه نمایش برای ذخیره باتری و همچنین انطباق با محیط‌های تاریک یا روشن را داراست. صفحه‌ لمسی این محصول، ورود اطلاعات و استفاده از تجهیز  را به راحتی امکان‌پذیر کرده است. این دستگاه دارای درجه حفاظت ورودی IP54 و گواهینامه ATEX بوده و در دسته‌ی کالاهای ذاتاً ایمن (Intrinsically Safe) قرار می‌گیرد، بنابراین قابلیت به‌کارگیری در مناطق مستعد خطر را دارد. شما می‌توانید کاتالوگ کالیبراتور Trex را از قسمت دانلود دریافت نمایید.

شما می‌توانید برای سفارش کامیونیکیتور امرسون مدل Trex از شرکت آرکا کنترل با شماره تلفن 88302413-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق نشانی ایمیل info@arkacontrols.com با ما در تماس باشید.

ردیف پارت نامبر (کد سفارش کالا) پروتکل ارتباطی قیمت
1 Trex Device Communicator KL Hart+Fieldbus تماس بگیرید

کاتالوگ محصول

ردیف پارت نامبر (کد سفارش کالا) پروتکل ارتباطی قیمت
1 Trex Device Communicator KL Hart+Fieldbus تماس بگیرید

عنوان